هلیوس

تراوشات ذهنی یک دیوانه دچار برای خوانده نشدن:))))

هلیوس

تراوشات ذهنی یک دیوانه دچار برای خوانده نشدن:))))

هلیوس

نوشتن منو به خودم نزدیک تر میکنه،منو دچار تو میکنه...مبتلا به زندگی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

عزیزکم زندگی با تو لذت بخش است...وقتی هم ندارمت و هم دارم.

وقتی برای من نیستی ولی کنارم مینشینی.

وقتی هودی آبی رنگ همیشگی را تن میکنی :)))

وقتی ادکلن سینت پیرو بلک میزنی:)))) و ناشیانه بودنم را نادیده میگیری.

وقتی من وحشتناکم بلد نیستم برای تو بهترین خودم باشم ولی تو بهترین را در من پیدا میکنی سفت میچسبی و دوست میداری.

وقتی آهنگ معجزه عشق عارف را پلی میکنی و اروم باهاش زمزمه میکینی

وقتی از سرمای کنار رودخانه زرگنده میلرزی و دستات رو آروم میاری جلوی بینیت و هاااااییییی عمیقی میکنی تا گرم بشن

وقتی کانادا و تهران و مشهد رو به هم میدوزی برای من:)))خود خود من:))))باورم نمیشه کنارم نشستی:)))وقتی توی چشام نگاه میکنی:))))جوری نگام میکنی که هیچکس

چیزی میبینی که هیچکس:))))

جوری دوستم داری که هیچکس:)))

هاوژین صدام کن.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی