هلیوس

تراوشات ذهنی یک دیوانه دچار برای خوانده نشدن:))))

هلیوس

تراوشات ذهنی یک دیوانه دچار برای خوانده نشدن:))))

هلیوس

نوشتن منو به خودم نزدیک تر میکنه،منو دچار تو میکنه...مبتلا به زندگی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

تولدت مبارک:)))

جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸ ب.ظ

23ساله که زندگی میکنی...

توی چشام نگاه میکنی روی صندلی ایستگاه مترو ولیعصر نشستی و میگی امید خود زندگیه:))

بلوار کشاورز...خودمو کنترل میکنم که نزدیکت نشم

نشستی جلوم و اشک توی چشماته...میگی از شادیه:)))توی پله برقی سرتو میاری پایین و میگی عاشقتم...

زبونم بند میاد و نمیتونم حرف بزنم یهو اینگار پاهام سنگین میشه.

خودمو میکشم تا اولین صندلی ...میگم حالم بده بشینیم لطفا...نگرانمی:)))

دوست دارم  بغلت کنم و جیغ بزنم...دوستات نگاهشون روی ماست...سعی میکنم آروم باشم

بیترسویت بوی سیگار میده ...ولی ما گرم و صمیمی نشستیم و راجب تایپ های شخصیتیمون حرف میزنیم

شالگردنتو میندازم گردنت ...کیفمو از پشت میکشی تا به موتور نخورم

من عاشق جزئیاتم...عاشق حس کردن های ناچیزم

دلم برات تنگ شده.

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۵

نظرات  (۱)

مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی